Rozpoczęcie nowej pracy w nowym środowisku to często dla pracownika duży stres i wielkie wyzwanie. Dlatego firmy coraz częściej decydują się na tak zwany „welcome box” (lub welcome kit), czyli zestaw powitalny, który pozwala przełamać pierwsze lody i ułatwia pracownikowi wejście w nowe otoczenie. Co może zawierać taki welcome box i gdzie zamówić box powitalny dla nowych pracowników?
Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:
- co zawiera box powitalny dla pracownika,
- dlaczego zestawy powitalne dla pracowników są coraz chętniej stosowane przez firmy,
- gdzie można kupić gotowy welcome box dla firm.
Firmy zdają sobie sprawę z tego, że dbałość o pracowników, drobne gesty i poczucie, że pracownik jest serdecznie witany na pokładzie, to bardzo ważne elementy owocnej współpracy i wzajemnego zaufania. Dlatego coraz częściej wybierają tzw. welcome boxy, czyli upominki na onboarding, by pokazać swoim nowym pracownikom, że są dla nich życzliwi i liczą na dobrą współpracę. Pracownicy otrzymujący zestaw powitalny również czują się lepiej, kiedy dostają taki podarunek.
Welcome box dla pracowników – co może zawierać?
Co zawiera welcome box? Zestaw powitalny dla pracowników to powitalna paczka prezentowa, która może mieć różnorodną zawartość w zależności od polityki firmy. Mogą to być słodycze, luksusowe herbaty, akcesoria biurowe, wyjątkowe upominki firmowe, gadżety reklamowe lub inne elementy indywidualnie ustalone ze zleceniodawcą. Ważne jest, że pakiety powitalne można również spersonalizować, umieszczając na nim logo firmy, która zamawia taki zestaw.
W zestawie mogą znaleźć się elementy, które sprawią, że pracownik poczuje się w trakcie procesu wdrażania do nowej pracy mniej zestresowany i bardziej zmotywowany. Dodatkowo, welcome pack może zawierać rzeczy, które mają praktyczne zastosowanie w biurze, co pomoże przełamać bariery i nawiązać więź między pracownikiem a firmą.
Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że takie zestawy powitalne zawierające prezenty korporacyjne pozwalają na lepszy kontakt z pracownikiem. Dlatego chętnie zamawiają takie zestawy nie tylko w momencie rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika, ale także w ramach świątecznych upominków dla współpracowników. W takich przypadkach na zestawach również może znaleźć się firmowe logo, a ich zawartość może obejmować eleganckie i luksusowe produkty spożywcze, takie jak kawa czy herbata. Nie warto zastanawiać się dlaczego warto zamówić box powitalny, gdyż zastosowanie welcome boxów jest bardzo szerokie i korzystne dla firm w wielu sytuacjach.
Welcome box dla firm – gdzie zamówić?
Popularność zestawów welcome pack dla firm sprawia, że przedsiębiorstwa coraz chętniej sięgają po takie rozwiązania. Welcome box można zamówić od sprawdzonego dostawcy oferującego personalizowane welcome boxy dla firm – wystarczy znaleźć jego stronę internetową i wybrać odpowiedni zestaw. Takie zestawy prezentowe dla pracowników to gwarancja stylu, doskonałego doboru podarunków oraz eleganckiego opakowania, dzięki czemu prezent wygląda stylowo i jest praktyczny w codziennym użytkowaniu.
Pakiety onboardingowe mogą mieć różną zawartość, a ich koszt jest zróżnicowany. Wybór odpowiedniego welcome boxa zależy od indywidualnych wytycznych firmy i tego, jakie ma pomysły na prezenty onboardingowe. Można zamówić większą ilość zestawów powitalnych dla nowych pracowników lub regularnie wręczać je w ramach cyklicznych okazji. Wszystko zależy od tego, co firma chciałaby podarować swoim pracownikom i czy zestaw ma być jedynie formą powitania, czy również rodzajem paczki świątecznej.
Nie zwlekaj i zamów już dziś welcome pack na prezent powitalny w firmie, aby pokazać pracownikom, że są cenioną częścią zespołu!